tiistai 29. huhtikuuta 2014

Ensimmäinen ylläripyllärin saaja valittuna!

Sillä olen valmistanut kyselyssä tulleen vastauksen mukaista nukkea. Tai oikeastaan nukkeja.
Valitsin ensimmäiseksi aloitukseksi ensiksi toisen projektin, mutta koska jouduin tilaamaan lisää tarvikkeita jäin odottelemaan innoissani ja huomasin jo tekevänikin jotain.

Tässä pikku vinkkejä siitä mitä tuleman pitää. Joko arvaat?




Tämän lisäksi olen perustanut facebookissa sivut tälle nukkekotiblogilleni ja tekemilleni nukeille.
Jos tykkäät niin käy tykkäämässä. Jos olet rekisteröitynyt facebookiin, pääset sivuilleni täältä:
blogin sivu: https://www.facebook.com/pages/Suuret-unelmat-minin%C3%A4/765698270141813
nukkieni sivu: https://www.facebook.com/marsupaaninnuket?ref=hl

Jos arvaat ja tiedät ehdottaneesi tätä, voit laittaa yhteydenottolomakkeella minulle yhteystietosi.
Muutoin huutelen myöhemmin osoitetietojesi perään jotta voin postitella pient ylläriä ;)

4 kommenttia:

  1. Tahtoo lisää vihjeitä! Koska noita on kaksi, ja kädet on aika pienet, veikkaisin ehkä Tommia ja Annikaa, kääpiöitä, tonttuja tai ehkäpä Liisaa ja Hatuntekijää. Karvatukko ei kerro mulle nyt yhtään mitään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa arvaa :) Kenellä on vain neljä sormea? Tähän perheeseen kuuluu viisi henkilöä.

      Poista
    2. Riipputissien mummo tai afromama ei ainakaan ole - kai - nelisormisia... Simpsonit? Karvarulla vois hyvin olla Margen nuttura, jossa on kyllä päässyt pahasti juurikasvu yllättämään. :D

      Poista
    3. Laittaisitko Eena minulle osoitetietosi niin pistäisin sinulle pienen minipaketin postissa kiitokseksi ideastasi ;)

      Poista