maanantai 26. toukokuuta 2014

VIHDOIN! Asukkaiden esittely osa 1.

Talon asukkaisiin tuli muutoksia. Kaikille taisi tulla hieman uudet kuviot.
Mutta ei se mitään, thats life!

Tässä esittely jota olen itse odotellut ;)
Olkaatte hyvät. Kiitos.
Minut te jo tunnettekin. Minä olen Jo-Alice ja olen asustellut tämän aikaa rempallaan olevassa talossa.
Rakastan yli kaiken lapsia ja nyt aionkin toteuttaa suuren haaveeni. Nimittäin perustan orpokodin.
Olen tänne muutosta asti katsellut naapuri talon ränsistyneistä ikkunoista pimeisiin huoneisiin sisälle ja ihmetellyt kenen talo on ja mikä virka sillä on. Sain kuulla tutultani, että talo on ollut myynnissä jo tovin ja otin heti myyjään yhteyttä.
Tein tarjouksen joka hyväksyttiin välittömästi. Olen ikionnellinen.
Muutan heti huomenna taloon ja rupean remppaamaan sitä jotta voin antaa kodin pienille orvoille.
Remppamiehemme Bruce on luvannut tulla auttamaan remontoinnissa.
Hänen tarvitsisi vain löytää apumiehiä sillä hän on niin kiireinen, että tässä nykyisen talonkin rempassa on kestänyt jo tovin, kuten varmaan olette kaikki huomanneet.
Pistän tämän Villa Huvillan vuokralle, kahdelle kauniille neitokaiselle, Bunnylle ja Devinelle.
Tässä on Bunny joka muuttaa talon vasemmanpuoleiseen huoneeseen.
Bunny on maalta. Hänkin pitää lapsista ja onkin ollut jo puhetta, että Bunny voisi saada Jo-Alicen orpokodista töitä.
Bunny rakastaa frettejä ja kuvissa hyppineet fretit ovat hänen kasvattamiaan ja nyt tällä hetkellä hänellä on yksi, Hulda.
Fretti on ollut Jo-Alicella hoidossa, sillä Bunny on ollut hoitamassa sairasta sukulaistaan.
Ja kaikille jotka jännittävät mitä sairaalle sukulaiselle kuuluu, voin kertoa, hänelle kuuluu hyvää. Hän ei ole enää sairas ;) 
Hän on Devine joka muuttaa talon oikeanpuoleiseen huoneeseen.
Devine on kaupungista ja on erittäin tyylitietoinen nainen. Hän rakastaa matkustelua ja tutustua eri maiden kulttuureihin ja se näkyykin hänen sisustuksessaan.
Tällä hetkellä hän toimii tehtaan keittiössä apukeittäjänä, mutta haaveilee lentoemännän ammatista. Hän aikookin hakea lentoemäntä kouluun.

Tässä tuleva orpokoti <3

Minä olen Bruce.
Olen ollut remotoimassa Jo-Alicen taloa josta tuleekin nyt Bunnyn ja Devinen koti.

Bruce oli niin ystävällinen, että tuli vielä iltasella laittamaan Devinelle tauluja seinään Devinen pyynnöstä. Voi huomenna muuttaa sisään hyvillä mielin.
Bruce kantoi tikkaat jo valmiiksi vessaan sillä huomenna hän aikoo nikkaroida tytöille vessan kuntoon. Jo-Alice ei ole piitannut vaikkei vesi kulje ja vessan pöntöstä kansi puuttuu, mutta Devinen on saatava lämmin vesi joka hanasta ;)
Kaikki tytöt tuntevat keskenään toisensa jo ennestään. Devine ja Bunny ovat ystäviä, sillä heidän perheensä ovat olleet ystäviä keskenään niin kauan kuin he muistavat ja he ovat saman ikäisiä. 
Jo-Alice on tutustunut tyttöihin serkkunsa kautta joka tuntee Bunnyn perheen äidin.

Katsotaan ketä Bruce löytää apumiehikseen. 
Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti